ԺԱՌԱՆԳԱԿԱՆ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ԱՌԱՋԱՑՄԱՆ ՊԱՏՃԱՌՆԵՐԸ և ՊԱՅՔԱՐԸ ԴՐԱՆՑ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ՀԱՄԱՐ
Առարկա՝ Կենսաբանություն
Դասարան՝ 9/1
Պատասխանատու ուսուցիչ՝ Անահիտ Թորոսյան
Մասնակիցների քանակ՝ 7 աշակերտ.
Գաբրիելյան Մելինե, Գյուլասարյան Էլեոնորա, Գրիգորյան Անաստասիա, Գևորգյան Աելիտա, Հակոբյան Մարիամ, Ղազարյան Աննա, Ղազարյան Էլլեն Յունոնա
Թեմա՝ Ժառանգական հիվանդություններ, առաջացման պատճառները և պայքարը դրանց կանխարգելման համար
Նախագծի նպատակն էր՝
• Աշակերտների մոտ ձևավորել և զարգացնել հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու հմտություններ:
• Ներկայացնել, վերլուծել և համատեղել տարբեր սկզբնաղբյուրներ և կատարել համապատասխան եզրակացություններ:
Նախագծային աշխատանքում առաջադրված վերջնարդյունքներն էին՝
Սովորողների մոտ ձևավորել՝
• Ձեռք բերված տեղեկատվությունը վերլուծելու, գլխավորը երկրորդականից տարբերակելու, պատրաստած նյութը ներկայացնելու հմտություններ
• Սկզբնաղբյուրների հետ աշխատանք կատարելու, խնդիրներ լուծելու,
• ՏՏ հմտություններ և կարողություններ։
Հիմնախնդիրը կամ մարտահրավերային հարցը.
• Ժամանակակից տեխնոլոգիաների ազդեցությունների արդյունքում առաջացած վտանգները և նրանց կանխարգելումը:
• ժառանգական գործոնների առաջացման վտանգը դեռահասների, երիտասարդների մոտ:
Հետազոտությունն իրականացնելիս ինչ հարցեր էին առաջադրված սովորողների առջև.
1. Ինչպես են ազդում ժամանակակից տեխնոլոգիաները մարդկանց առողջության վրա։
2. Ժառանգական հիվանդությունների ինչ տեսակներ կան, դրանց կանխարգելումը։
3. Բնության և դեռահասների միջև ներդաշնակ կապի հաստատման խնդիրը։

/td>
|
|
|
հ4>
|
|