ՄՈՒՏԱԾԻՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻ ՎՆԱՍԱԿԱՐ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Առարկա՝ Կենսաբանություն
Դասարան՝ 9/2
Պատասխանատու ուսուցիչ՝ Անահիտ Թորոսյան
Մասնակիցների քանակ՝ 7 աշակերտ.
Բալայան Նաիրա, Հայրապետյան Արեն, Ղազարյան Մարիամ, Մովսեսյան Էլեն, Սիմոնյան Հակոբ, Սիմոնյան Մովսես, Վահրադյան Նազենի
Նախագծի նպատակն էր՝
• Աշակերտների մոտ ձևավորել և զարգացնել հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու հմտություններ:
• Ներկայացնել, վերլուծել և համատեղել տարբեր սկզբնաղբյուրներ և կատարել համապատասխան եզրակացություններ:
Նախագծային աշխատանքում առաջադրված վերջնարդյունքներն էին՝
Սովորողների մոտ ձևավորել՝
• Ձեռք բերված տեղեկատվությունը վերլուծելու, գլխավորը երկրորդականից տարբերակելու, պատրաստած նյութը ներկայացնելու հմտություններ
• Սկզբնաղբյուրների հետ աշխատանք կատարելու, խնդիրներ լուծելու,
• ՏՏ հմտություններ և կարողություններ։
Հիմնախնդիրը կամ մարտահրավերային հարցը.
• Ժամանակակից տեխնոլոգիաների ազդեցությունների արդյունքում առաջացած վտանգները և նրանց կանխարգելումը
• Ուսումնասիրել մուտացիաների տեսակները, այդ թվում դրական մուտա-ցիաները
• Մուտացիաների հայտնաբերման ժամանակակից մեթոդները, կանխար-գելումը
Հետազոտությունն իրականացնելիս ինչ հարցեր էին առաջադրված սովորողների առջև.
1. Ինչպես են ազդում ժամանակակից տեխնոլոգիաները մարդկանց առողջության վրա։
2. Ի՞նչ են մուտացիաները, մուտածին գործոնները, դրանցից խուսափելու ուղիները:
3. Տարբեր մուտացիաներ, մուտածին գործոններ, վերջիններիս հետ առնչվող հիվանդություններ։
< /td>
|
|
|
հ4>
|
|